Sigorta sadece aracı ödüyor, bedensel zararımı dikkate almıyor
Trafik kazası sonrası sigorta aracımı onardı ama ben de yaralandım. Tedavi masrafı, iş gücü kaybı için ayrı ödeme yapması gerekmez mi? 'Sen başvur' diyor, kime başvururum, hangi prosedür?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.