Şirketim zarar etti, bu zararı sonraki yıllara taşıyabilir miyim?
Şirketim bu yıl 150 bin TL zarar etti. Bu zararı sonraki yıllara taşıyıp karlarımdan düşebilir miyim, kanunen hak mı? Ne kadar süre boyunca düşebilirim, sınırı var mı? Beyannamemde nasıl gösteririm?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.