Tahliye davasında kiracım 'işsizim çocuğum var' diyor, mahkeme acır mı?
Kiracım 6 ay kira borcu birikti, tahliye davası açtım. Mahkemede 'işsiz kaldım, küçük çocuğum var' diyor. Hakim duygulanır mı, davayı düşürür mü ya da uzun süre uzatır mı? Ben evden gelirimi kaybediyorum, ne yapabilirim hızlı çözüm için?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.