Taksitli almıştım telefonu ödeyemiyorum şimdi, ne olur kalanı?

Anonim 03 Şub 2026 Gaziantep 99 izlenme
Taksitli Satışlar
Telefon taksitli almıştım 12 ay, 4 taksit ödedim sonra işsiz kaldım. Mağaza taksit bekliyor, ödeyemiyorum. Telefonu geri verirsem ödediğim 4 taksit ne olur, geri alır mıyım? Mağaza kalan parayı yine ister mi, mahkemeye veriyor mu?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol