Tedavim sırasında aşağılayıcı davranıldı, manevi tazminat var mı?

Anonim 27 Şub 2026 55 izlenme
Hasta Hakları
Hastanedeki personel bana aşağılayıcı davrandı, alay etti hastalığım için. Ağladım, depresyona girdim. Manevi tazminat alabilir miyim, hangi davada? Personeli ayrı mı, hastaneyi ayrı mı dava ederim?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol