Tedavim sırasında aşağılayıcı davranıldı, manevi tazminat var mı?
Hastanedeki personel bana aşağılayıcı davrandı, alay etti hastalığım için. Ağladım, depresyona girdim. Manevi tazminat alabilir miyim, hangi davada? Personeli ayrı mı, hastaneyi ayrı mı dava ederim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.