Telefon aldım 1 hafta sonra arızalandı, fiyat iadesi alır mıyım?
Mağazadan telefon aldım 35 bin TL, 1 hafta sonra ekran bozuldu kendi başına. Mağaza 'servisi bekleyin' diyor 2 ay sürüyor. Ben yenisini istiyorum veya para iadesi. Hangi yol daha hızlı, mağaza red ederse ne yaparım, hakem heyeti şikayet işe yarar mı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.