Telefon bayisinden borçlu kaldığım taksitlere icra geldi 5 yıl sonra

Anonim 11 Mar 2026 Antalya 231 izlenme
Alacak Davaları
5 yıl önce telefon almıştım taksitli, son taksitleri ödememiştim 8 bin TL. Şimdi bayisi yok, başkası satın almış borcumu, bana icra geldi 25 bin TL ile faiziyle. Zamanaşımı geçti mi 5 yılda, ödemek zorunda mıyım? İtiraz edersem ne olur?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol