Telefon bayisinden borçlu kaldığım taksitlere icra geldi 5 yıl sonra
5 yıl önce telefon almıştım taksitli, son taksitleri ödememiştim 8 bin TL. Şimdi bayisi yok, başkası satın almış borcumu, bana icra geldi 25 bin TL ile faiziyle. Zamanaşımı geçti mi 5 yılda, ödemek zorunda mıyım? İtiraz edersem ne olur?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.