Toplantılarda sürekli benden kötü konuşulup gülünüyor, kayıt alabilir miyim gizlice?
Toplantılarda patron sürekli benden kötü örnekler verip, herkes önünde aşağılayıp güldürüyor diğerlerini. Gizlice ses kaydı alsam mobbing davasında işe yarar mı, izinsiz kayıt suç olur mu? Kendimi savunma için yapsam meşru savunma mı sayılır? Alternatif olarak nasıl belgeleyebilirim bunu?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.