Toplu iş sözleşmesindeki maddelerden bazılarına itirazım var, fesh edebilir miyim?
Sendika toplu iş sözleşmesi imzaladı ama bazı maddeler beni mağdur ediyor, izin günleri azaltılmış. Bireysel itiraz hakkım var mı, mahkemeye gidebilir miyim? Sözleşme tüm üyeleri bağlar mı kayıtsız şartsız, bana özel istisna istetebilir miyim? Birkaç arkadaş daha aynı durumda.
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.