Toplu işten çıkartmalar oldu, herkes işe iade için aynı davayı mı açar?

Anonim 27 Ara 2025 Gaziantep 148 izlenme
İşe İade Davaları
Şirket 40 işçiyi birden çıkardı, ben de aralarındaydım. 'Ekonomik sebep' diyorlar. Toplu işten çıkartmanın kuralları var sanırım, herkes ayrı ayrı mı dava açar yoksa hep birlikte mi? Aynı sebep olunca dava sürecimiz aynı mı olur, kazanma şansımız artar mı?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol