Toplu işten çıkartmalar oldu, herkes işe iade için aynı davayı mı açar?
Şirket 40 işçiyi birden çıkardı, ben de aralarındaydım. 'Ekonomik sebep' diyorlar. Toplu işten çıkartmanın kuralları var sanırım, herkes ayrı ayrı mı dava açar yoksa hep birlikte mi? Aynı sebep olunca dava sürecimiz aynı mı olur, kazanma şansımız artar mı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.