Trafik kazasında çocuğum yaralandı, ben mi sigortadan tazminat alırım?
Karşı araç bize çarptı, oğlum 10 yaşında ağır yaralandı. Tedavisi devam ediyor. Ben veli olarak tazminat alırım mı, çocuğun adına mı? Geleceği için 'sürekli iş göremezlik' diye bir şey olur mu, ileride kazanç kaybı için?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.