Trafik kazasından sonra ortağım 'mali zarar' diye dava açtı bana
Trafik kazasında karşı tarafın aracı hasar gördü, sigortam ödedi. Şimdi adam 'aracım yokken iş kaybı' diye ek dava açtı bana 50 bin TL. Bu ek zararı ben mi ödüyorum, sigortam ödemiyor mu o kısmı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.