Üretici aniden fiyatları artırdı, ben satamıyorum, sözleşmeye aykırı değil mi?

Anonim 26 Oca 2026 Kocaeli 187 izlenme
Distribütörlük Sözleşmeleri
Distribütör olarak üreticiden mal alıyorum. Sözleşmede 'fiyatları üretici belirler' yazıyor ama bu kadar artış olur diye düşünmemiştim. %80 zam yaptılar, ben pazarda satamıyorum. Bu aşırı zam haksız mı, mahkemeden adil fiyat isteyebilir miyim? Ben de fiyatımı bu kadar artıramıyorum müşteriye.

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol