Üretici aniden fiyatları artırdı, ben satamıyorum, sözleşmeye aykırı değil mi?
Distribütör olarak üreticiden mal alıyorum. Sözleşmede 'fiyatları üretici belirler' yazıyor ama bu kadar artış olur diye düşünmemiştim. %80 zam yaptılar, ben pazarda satamıyorum. Bu aşırı zam haksız mı, mahkemeden adil fiyat isteyebilir miyim? Ben de fiyatımı bu kadar artıramıyorum müşteriye.
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.