Vardiyalı çalışıyorum, gece mesaisi ekstra mı ödenmelidir?
Hastanede gece vardiyasında çalışıyorum, normal gündüz ücreti alıyorum. Gece çalışmasının ekstra ücreti olmalı sanırım, doğru mu? Saat 22-06 arası mı sayılır gece, ne kadar ek para? Geriye dönük 5 yıl gece çalışmalarımın farkını isteyebilir miyim, hangi belgelerle ispatlarım?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.