Vergi cezası geç tebligat yapılmış, zamanaşımı geçti mi diye iddia ettim
Vergi cezası 5 yıl önce kesilmiş, bana yeni tebligat yapılıyor. Zamanaşımı geçti mi, hangi süre içinde tebligat şart? İtirazımda 'zamanaşımı' diye savunabilir miyim, mahkemede kazanırım mı? Hangi belgelerle güçlenir savunmam?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.