Vergi cezası geldi yüksek, itiraz etsem indirim olur mu?
Vergi dairesinden 80 bin TL ceza kağıdı geldi. Beyannamede hata yapmışım. İtiraz etsem indirim olur mu, ne kadar düşer? Hangi süre içinde dilekçe vermem lazım, hangi merciye? Avukatsız tek başıma yapar mıyım, masraf var mı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.