Vergi cezasında 'usulsüzlük' var diye duydum, kontrolde itiraz mı edeyim?
Vergi denetimi sırasında usulsüz davranıldığını düşünüyorum, kayıtlarım dışında alıntı yapılmış. Cezanın temelinde usul hatası varsa iptali talep edebilir miyim? Hangi delillerle güçlenir savunmam, denetim tutanağına imza atmasam ne olur?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.