Yanına evrak götürdüğüm hastane çalışanı kaybetti, sağlık hizmetim aksadı
Hastanede evraklarımı çalışana verdim 'verecem doktora' diye, kaybetmiş. Tedavim aksadı, geç teşhis oldu. Hastane sorumlu mu, çalışan kişisel mi? Tazminat alabilir miyim, ne tür gider gösteririm?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.