Yanına evrak götürdüğüm hastane çalışanı kaybetti, sağlık hizmetim aksadı

Anonim 18 Ara 2025 Konya 275 izlenme
Hastane Davaları
Hastanede evraklarımı çalışana verdim 'verecem doktora' diye, kaybetmiş. Tedavim aksadı, geç teşhis oldu. Hastane sorumlu mu, çalışan kişisel mi? Tazminat alabilir miyim, ne tür gider gösteririm?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol