Yanlışlıkla komşumun arabasını boyatmışım, parayı ben istiyorum geri

Anonim 19 Oca 2026 Konya 28 izlenme
Sebepsiz Zenginleşme
Servise gittim arabamı boyatacağım, isim karışıklığı oldu, komşumun arabasını boyamışlar yanlışlıkla. Bedelini ben ödedim 30 bin TL. Komşum mutlu, ben kayıptayım. Sebepsiz zenginleşme davası açıp parayı geri alabilir miyim, komşum kabul etmiyor 'sen ödedin' diyerek?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol