Yanlışlıkla komşumun arabasını boyatmışım, parayı ben istiyorum geri
Servise gittim arabamı boyatacağım, isim karışıklığı oldu, komşumun arabasını boyamışlar yanlışlıkla. Bedelini ben ödedim 30 bin TL. Komşum mutlu, ben kayıptayım. Sebepsiz zenginleşme davası açıp parayı geri alabilir miyim, komşum kabul etmiyor 'sen ödedin' diyerek?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.