Aidat borcumu icraya verdiler 5 yıllık birikim, nasıl anlaşırım?
Apartman yönetimi aidat borcumu icraya verdi, 5 yıl birikmiş 80 bin TL. Faizi yüksek. Yönetimle anlaşmak için ne yapabilirim, taksitlendirme mümkün mü? İcra ile ilgili masraflar yansıyor mu bana?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.