Arabayı ben aldım ama eşim adına, boşanırsa kimin?
3 yıl önce eşim adına araba aldık, bütün taksitleri ben ödedim banka dekontları var. Tescil onun üzerine. Boşanmada bu araba kimin sayılır, ödediğimi ispatlasam araba bana mı geçer? Eşim satabilir mi tek başına, satmasını engellemek için bir şey yapabilir miyim hemen?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.