Aracım geç çekildi park yerinden, ek hasar oluştu, kasko ödüyor mu fazlasını?
Kasko çekici 2 gün geç geldi, bu sürede aracım daha çok zarar gördü hava şartlarından. Bu gecikme kaynaklı ek zararı kim öder, kasko mu çekici mi? Sözleşme ne diyor?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.