Asansörü kullanmıyorum, alt katim, aidat indirim olur mu?
Zemin kat dairesindeyim, asansörü hiç kullanmıyorum. Apartman aidatından asansör payını düşürebilir miyim, yönetimden talep edebilir miyim? Yasal hak mı yoksa eşit ödemem mi gerekiyor?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.