Asansörü kullanmıyorum, alt katim, aidat indirim olur mu?

Anonim 07 Oca 2026 211 izlenme
Aidat Davaları
Zemin kat dairesindeyim, asansörü hiç kullanmıyorum. Apartman aidatından asansör payını düşürebilir miyim, yönetimden talep edebilir miyim? Yasal hak mı yoksa eşit ödemem mi gerekiyor?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol