Avlanan hayvanları görüyorum sürekli, koruma altındaki türler, ne yapmalıyım?
Yaşadığım bölgede koruma altında olduğunu öğrendiğim hayvanları kaçak avlayanlar var. Tüfek seslerini duyuyorum, ölü hayvanlar görüyorum. Jandarma'ya bildiriyorum ama bir şey olmuyor. Savcılığa şikayet etsem etkili olur mu, çevre koruma derneklerinden destek alabilir miyim hukuki süreçte?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.