Babamdan kalan ev miras, kardeşim 'ben oturuyorum boşaltmam' diyor
Babamdan kalan evde bir kardeşim oturuyor 5 yıldır, biz mirasçı olmamıza rağmen. Şimdi paylaşmak istiyoruz, 'çıkmam' diyor. Onu çıkartabilir miyim mahkeme yoluyla, payına düşen para verilerek? Geçen yıllar için bizim hisse paylarımıza karşılık kira talep edebilir miyiz?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.