Banka kefilliğime rağmen asıl borçluya hiç gitmedi, direkt benden alıyor
Banka kefilliğime başvurdu, ama asıl borçluya hiç gidip 'öde' demedi sanırım. Onun varlıkları var, oraya el atmadan benden istemesi haksız değil mi? 'Önce asıl borçluya gidilsin' diye itiraz edebilir miyim? Kefil olduğu için zincirleme sorumluluk mu var?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.