Başörtülü olduğum için terfi vermiyorlar diye duydum, nasıl ispatlarım?
Şirkette 5 yıldır çalışıyorum, başörtülüyüm. Aynı zamanda başlayan ve aynı performansta arkadaşlarım terfi etti ama ben hep aynı pozisyondayım. İdari kaynaklardan duydum 'görünüş sebebiyle' deniyor. Bu inanç/din ayrımcılığı, nasıl ispatlarım? Tanık olarak destek alabilir miyim, hangi yola başvurmalıyım?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.