Bir esnaf bana yanlış mal verdi, geri istiyor parayı kullandım, ne yapayım?
Bir esnaf bana yanlışlıkla 100 bin TL fazla para vermiş, ben sayarken fark etmedim, eve geldim. Şimdi geri istiyor. Ben harcadım kısmen, taksitle ödeme planı önerebilir miyim? Hukuken benim borcum mu, sebepsiz zenginleşme diye duydum? Süre var mı geri vermem için?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.