Çalıştığım firmadan ayrılınca benzer iş yapmak istiyorum, yasak mıdır?
5 yıl çalıştığım firmadan ayrılıyorum, kendi şirketimi kurmak istiyorum aynı sektörde. Sözleşmede 'yarışmama yasağı' yok, ama eski patron 'müşterilerime gelirsen dava açarım' diyor. Hukuken yapabileceği bir şey var mı, müşteri listesi kullanmazsam serbest miyim? Sözleşme yokken yasak uygulanır mı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.