Ceza yıllık değil aylık birikiyor, gecikme faizi yıllık %50 normal mi?
Vergi cezama yıllık %50 gecikme faizi uygulanıyor, çok yüksek değil mi? Bu yasal mı, indirim talep edebilir miyim? Hangi makamdan istesem azalır, mahkemeye gidip faiz oranını değiştirebilir miyim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.