Çocuğum babası tarafından kaçırıldı, velayet bende, ne yapacağım?
Velayet bende, çocuk benimle yaşıyor. Geçen hafta babası benim haberim olmadan okul çıkışı çocuğu aldı ve 3 gün geri vermedi. Görüşme günü değildi. Bunu savcılığa şikayet edebilir miyim, ceza kovuşturması başlar mı? Çocuğa zarar gelmediği halde de bu suç mu sayılır, neyle karşılaşır baba?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.