Çocuğum oyun oynarken kart bilgisi kullandırılmış, 8 bin TL gitti

Anonim 09 Mar 2026 30 izlenme
Bilişim Suçları
10 yaşındaki oğlum tablette oyun oynarken kart bilgilerimi yazmış, oyun içi alışverişler yapmış, toplam 8 bin TL gitti. Reşit olmayan çocuğum bunu yaptığı için iade alabilir miyim, bankaya itiraz nasıl olur? Oyun şirketi 'kart sahibi sorumludur' diyor, hukuken kim haklı bu durumda?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol