Çocuğum oyun oynarken kart bilgisi kullandırılmış, 8 bin TL gitti
10 yaşındaki oğlum tablette oyun oynarken kart bilgilerimi yazmış, oyun içi alışverişler yapmış, toplam 8 bin TL gitti. Reşit olmayan çocuğum bunu yaptığı için iade alabilir miyim, bankaya itiraz nasıl olur? Oyun şirketi 'kart sahibi sorumludur' diyor, hukuken kim haklı bu durumda?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.