Defter tutmadığım için ceza geldi, mecbur muyum tutmak küçük esnafım?
Küçük bir esnafım, ciro düşük. Defter tutmadım, şimdi vergi dairesi 'tutmak zorundaydın' diye ceza yazdı. Hangi büyüklükteki esnafın defter tutmak zorunluluğu var, basit usul yetmez mi? Kaybedersem dava ne kadar tutar?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.