Depozitomu geri vermiyor, sözleşme bitti çıktım, ne yapayım?
5 yıl önce kiraya başlarken 30 bin TL depozito verdim. Şimdi taşındım, ev sahibi 'evde hasar var' diyerek geri vermiyor. Eve girip baktım hiçbir şey yok. Bu durumda nasıl alırım paramı, mahkemeye direkt gidebilir miyim? Önce ihtar şart mı, ne kadar sürer süreç?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.