Depozitomu geri vermiyor, sözleşme bitti çıktım, ne yapayım?

Anonim 26 Oca 2026 Gaziantep 57 izlenme
Kira Davaları
5 yıl önce kiraya başlarken 30 bin TL depozito verdim. Şimdi taşındım, ev sahibi 'evde hasar var' diyerek geri vermiyor. Eve girip baktım hiçbir şey yok. Bu durumda nasıl alırım paramı, mahkemeye direkt gidebilir miyim? Önce ihtar şart mı, ne kadar sürer süreç?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol