Devlet memuru olarak görev yaptığım belgeyi vermiyorlar emekli olduktan sonra
Emekli memurum, hizmet belgesi istedim eski kurumumdan, vermiyorlar. Yıllarca çalıştığımı ispatlamak için lazım. Yasal hakkım yok mu, hangi yola başvururum?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.