Ekspertiz raporu beni az kusurlu gösterdi, gerçekte ben hiç kusurlu değildim
Trafik ekspertiz raporu beni %20 kusurlu göstermiş, gerçekte ben hiç kusurlu değildim. Bu rapora itiraz edebilir miyim, ikinci ekspertiz yapılır mı? Sigorta bu rapora göre ödediği için zararım var.
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.