Eşim aşağılıyor, ses kaydı aldım, mahkemede işe yarar mı?
Eşim fiziksel olarak vurmuyor ama sürekli aşağılıyor, tehdit ediyor, ailemden koparmaya çalışıyor. Telefon konuşmalarımızı ses kaydına aldım, açık tehditler var içinde. Bu kayıtlar mahkemede kabul edilir mi, izinsiz aldığım için aleyhime olur mu? Başka delillerle birlikte sunsam etki ne olur?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.