Eşim 'cinsel uyumsuzluk' diyor, mahkemede bunu konuşmak zorunda mıyım?

Anonim 13 Nis 2026 50 izlenme
Boşanma Davaları
Eşim boşanma dilekçesinde aramızda cinsel uyumsuzluk olduğunu yazmış. Bu çok özel bir konu, mahkemede konuşulmasını istemiyorum. Hakim 'ispatla' der mi, doktor muayenesi yapılır mı? Ben 'konuşmak istemiyorum, mahremiyet bu' dersem dinler mi mahkeme, yoksa zorla mı dinletir?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol