Eşim 'cinsel uyumsuzluk' diyor, mahkemede bunu konuşmak zorunda mıyım?
Eşim boşanma dilekçesinde aramızda cinsel uyumsuzluk olduğunu yazmış. Bu çok özel bir konu, mahkemede konuşulmasını istemiyorum. Hakim 'ispatla' der mi, doktor muayenesi yapılır mı? Ben 'konuşmak istemiyorum, mahremiyet bu' dersem dinler mi mahkeme, yoksa zorla mı dinletir?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.