Eski arkadaşıma 'biraz kullanırım' diye verdiğim altınları 2 yıldır geri vermiyor
Eski arkadaşıma annemden kalan altınları 'düğünde kullanır geri veririm' diye vermiştim, 2 yıl geçti. Geri istedim 'sattım param yok' diyor. Bu durumda dava açabilir miyim, altınların değeri ne hesaplanır? Geriye dönük faiz alır mıyım, tanık delili yeter mi?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.