Eski arkadaşıma 'biraz kullanırım' diye verdiğim altınları 2 yıldır geri vermiyor

Anonim 20 Şub 2026 12 izlenme
Alacak Davaları
Eski arkadaşıma annemden kalan altınları 'düğünde kullanır geri veririm' diye vermiştim, 2 yıl geçti. Geri istedim 'sattım param yok' diyor. Bu durumda dava açabilir miyim, altınların değeri ne hesaplanır? Geriye dönük faiz alır mıyım, tanık delili yeter mi?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol