Eski eşim 8 aydır çocuğun parasını ödemiyor, ne yapacağım?

Anonim 30 Ara 2025 Kocaeli 93 izlenme
Nafaka Davaları
İki yıl önce ayrıldık, mahkeme oğlum için aylık 5 bin TL bağladı. İlk 4 ay ödedi sonra kesti, 8 aydır beş kuruş yok. Çocuğun okul, kreş hepsi bende. Parayı zorla aldırmak için ne yapmam gerekiyor, avukatsız da olur mu? Geçmiş aylar için faiz de alır mıyım?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol