Eski eşim 8 aydır çocuğun parasını ödemiyor, ne yapacağım?
İki yıl önce ayrıldık, mahkeme oğlum için aylık 5 bin TL bağladı. İlk 4 ay ödedi sonra kesti, 8 aydır beş kuruş yok. Çocuğun okul, kreş hepsi bende. Parayı zorla aldırmak için ne yapmam gerekiyor, avukatsız da olur mu? Geçmiş aylar için faiz de alır mıyım?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.