Estetik öncesi 'risk yok' demişlerdi, yan etki çıktı, dava açabilir miyim?

Anonim 17 Nis 2026 İstanbul 217 izlenme
Estetik Cerrahi Davaları
Estetik öncesi doktor 'hiç risk yok rahat ol' demişti. Ben de güvendim. Sonradan ciddi yan etkiler çıktı. Aldatıldım mı, aydınlatılmış onam alınmadı mı, dava açabilir miyim? Tazminat ne kadar olur?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol