Estetik öncesi 'risk yok' demişlerdi, yan etki çıktı, dava açabilir miyim?
Estetik öncesi doktor 'hiç risk yok rahat ol' demişti. Ben de güvendim. Sonradan ciddi yan etkiler çıktı. Aldatıldım mı, aydınlatılmış onam alınmadı mı, dava açabilir miyim? Tazminat ne kadar olur?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.