Ev sahibi 'evi satıyorum' deyip çıkardı, ama hiç satılmadı, dava açabilir miyim?
Ev sahibi 6 ay önce 'evi satıyorum, çıkman lazım' diyerek beni evden çıkardı. Şimdi öğrendim ki ev hala satılmadı, başka birine kiraya verdi. Bu durumda yalan söyledi sanırım, beni boş yere taşıttı. Tazminat isteyebilir miyim, kaç aylık tazminat alabilirim taşınma masrafı için?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.