Ev sattım parayı aldım, sonra alıcı 'çek karşılıksız' çıktı, ne yapacağım?
Evimi 1.5 milyon TL'ye sattım, alıcı çek verdi. Tapu devrettim, çek vadesi geldi, banka 'karşılığı yok' dedi. Adamı arıyorum bulunamıyor. Bu dolandırıcılık mı sayılır, evi geri alabilir miyim? Çek için ne yapmam lazım, savcılığa şikayet edip ceza alabilir miyim para da geri gelir mi?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.