Evlilik sözleşmesi yapmadık, mallar nasıl paylaşılır otomatik?
5 yıl önce evlendim, evlilik sözleşmesi falan yapmamıştık. Boşanmaya gidiyoruz, mallar nasıl paylaşılır otomatik? Hangi kural geçerli, varsayılan paylaşım mı uygulanır? Sözleşme yapmadığım için 'her şey yarı yarıya' mı oluyor, bunun istisnaları var mı, sonradan başka rejim seçilebilir mi?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.