Hakem heyeti karar verdi 3 ay önce, hala lehime tahsil yapamadım
Hakem heyeti karara bağladı 3 ay önce, mağaza ödeme yapmadı. İcra başlattım, o da sonuç vermedi. Mağaza inadına direniyor. Cezai sorumluluğu var mı, savcılığa şikayet edebilir miyim 'kararı uygulamıyor' diye?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.