Hamile olduğumdan dolayı zam vermediler, ayrımcılık değil mi?

Anonim 29 Mar 2026 Antalya 259 izlenme
İş Ayrımcılığı
Tüm meslektaşlarıma zam verildi ben hariç. Tek farkım hamile oluşum, kısa bir süre sonra izne çıkacağım. Patron 'sen zaten ayrılıyorsun şimdi zam yapmıyoruz' dedi. Bu hamilelik ayrımcılığı değil mi, dava açabilir miyim? Tazminat ne kadar alırım, kanıt olarak ne sunmalıyım?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol