Hamile olduğumdan dolayı zam vermediler, ayrımcılık değil mi?
Tüm meslektaşlarıma zam verildi ben hariç. Tek farkım hamile oluşum, kısa bir süre sonra izne çıkacağım. Patron 'sen zaten ayrılıyorsun şimdi zam yapmıyoruz' dedi. Bu hamilelik ayrımcılığı değil mi, dava açabilir miyim? Tazminat ne kadar alırım, kanıt olarak ne sunmalıyım?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.