Hastalığım hakkındaki bilgiyi vermiyor doktor, hakkım yok mu?
Doktorum hastalığımın detayını bana vermiyor, 'sen anlamazsın' diyor. Eşime anlattı. Ben hastayım, kendi durumumu öğrenme hakkım yok mu? Şikayet edebilir miyim, doktor zorla bilgi vermek zorunda mı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.