Hastanede uzun bekledikten sonra muayene çok kısa oldu, hak mı verir?
Randevum 14:00 idi, 18:00'da girebildim, doktor 5 dakika baktı. Ben uzun yol gittim. Bu hak ihlali değil mi, hastane sorumlu mu? Para iadesi alabilir miyim, hangi yola başvururum şikayet için?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.