Hastanede uzun bekledikten sonra muayene çok kısa oldu, hak mı verir?

Anonim 03 Nis 2026 Gaziantep 95 izlenme
Hastane Davaları
Randevum 14:00 idi, 18:00'da girebildim, doktor 5 dakika baktı. Ben uzun yol gittim. Bu hak ihlali değil mi, hastane sorumlu mu? Para iadesi alabilir miyim, hangi yola başvururum şikayet için?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol