İcraya verdiğim borçlu, malı yok diyor, ben kayıp mıyım?
Bir kişiye icra başlattım, 'malım yok, evim de kira' diyor. Memurlar geldi haciz koyacak bir şey bulamadılar. Param tahsil edilemeyecek mi, kayıp mıyım? Onun maaş, banka hesabı var sanırım, oraya haciz koyabilir miyiz? Yıllarca bekler miyim hiç almadan?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.