İcraya verdiğim borçlu, malı yok diyor, ben kayıp mıyım?

Anonim 07 Mar 2026 22 izlenme
İcra Takibi
Bir kişiye icra başlattım, 'malım yok, evim de kira' diyor. Memurlar geldi haciz koyacak bir şey bulamadılar. Param tahsil edilemeyecek mi, kayıp mıyım? Onun maaş, banka hesabı var sanırım, oraya haciz koyabilir miyiz? Yıllarca bekler miyim hiç almadan?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol