İçtim ama az miktarda, polis 'çok' diye ceza yazdı, ölçü doğru mu?

Anonim 18 Ara 2025 42 izlenme
Alkollü Araç Kullanma
Bir kadehiçtim, biraz şarap. Polis cihazda 0.7 promil dedi, ben 'imkansız' dedim. Cihaz doğru ölçer mi her zaman, kalibresi şart mı? İtirazımı nasıl güçlendiririm?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol